Doprava (bílá)
Doručení zdarma nad 1390 Kč

Nahlásit reklamaci

Nahlášení záruční reklamace
– PREMIUM SERVIS

Bezplatné vyzvednutí a dovoz opraveného výrobku v rámci záruky až k vám na nejbližší pobočku Zásilkovny. Platí pro výrobek, který je v záruční době, tzn. období méně než 24 měsíců od data koupě.

Vyplňte reklamační formulář nacházející se níže na této stránce a připravte výrobek k přepravě. Výrobek je třeba vhodně zabalit tak, aby se předešlo poškození během přepravy. Po vyplnění níže uvedeného formuláře vám do mailu přijde dokument, který vytisknete, přiložte k zásilce a zaneste do pobočky Zásilkovna bez nutnosti úhrady. Po opravě vám výrobek opět zdarma pošleme zpět do pobočky Zásilkovny.

Nahlášení pozáruční reklamace
– služba Pick & Return

Placená oprava po skončení záruční doby, vyzvednutí a dovoz opraveného výrobku až do pobočky Zásilkovny. *Platí pro výrobek, který je po záruční době, tzn. období, které přesáhlo více než 24 měsíců od data koupě.

Náklady spojené s přepravou a opravou pozáruční reklamace nesete vy. Vyplňte reklamační formulář nacházející se níže na této stránce a připravte výrobek na vyzvednutí. Výrobek je třeba vhodně zabalit tak, aby se předešlo poškození během přepravy. Po vyplnění níže uvedeného formuláře vám do emailu vám přijde dokument, který vytisknete, přiložte k zásilce a zaneste do pobočky Zásilkovna. Po doručení výrobku do servisu a jeho diagnostice, servis vystaví cenovou nabídku na opravu a zašle vám ji do mailu. Oprava se zrealizuje pouze po vašem odsouhlasení cenové nabídky. (Pokud po společné dohodě nedojde k opravě produktu, jste povinen uhradit přepravu a diagnostiku produktu a neopravený produkt vám bude zaslán zpět na pobočku Zásilkovny.)

Příprava produktu

Připravte výrobek k vyzvednutí

  1. Výrobek vysušte, vyčistěte a přibalte kompletní příslušenství.
  2. Přiložte kopii nákupního dokladu a vytištěný dokument z přílohy mailu, který vám bude obratem doručen na vaši e-mailovou adresu po odeslání reklamačního formuláře.
  3. Výrobek zabalte buď do originální krabice, nebo jej bezpečně zabalte jiným způsobem, aby se předešlo jeho poškození během přepravy.

Reklamační formulář

(Slouží pro nahlášení záručních i pozáručních reklamací)

*Všechna políčka formuláře jsou POVINNÁ

Vaše údaje

Kontakt na servisné stredisko StadlerForm

StadlerForm Servis

Prielohy 1166/1D
010 07 Žilina
Slovenská Republika

Mail: servis@stadlerform.cz